loading...
دانلود رایگان نرم افزار
محمــــــــــــد بازدید : 1027 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

 

ConcordFTP یک پل ارتباطی میان رایانه شما و سرورهای اف تی پی است که برای برقراری ارتباط ، داشتن مشخصات لوگین کاملاً ضروری و طبیعی می باشد . همزمان با این برنامه می توانید به چندین سرور مختلف متصل شوید و به دریافت و ارسال فایل های گوناگون به صورت امن بپردازید. نرم افزار ConcordFTP را در ادامه می توانید از وب سایت   یاس دانلود  دریافت نمایید.

 

 

محمــــــــــــد بازدید : 3161 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

مسیر رسیدن به بهترین لیگ بسکتبال جهان یعنی  NBA  کاملا عوض شده . شما هر سال پس از ساختن بازیکن مورد نظر خودتون در بخش  My Player  , باید در لیگ تابستانی و مراسم Draft شرکت می کردید. این روند تقریبا طولانی  برای خیلی ها خسته کننده و ملال آور بود ولی امسال ماجرا به کل تغییر کرده . شما پس از ساختن بازیکن مستقیم به مراسم  Rookie Showcase  میروید . این رویداد که در Madison Square Garden  روی می دهد برای دوران حرفه ای پیش رویتان بسیار مهم است . تمامی بازیکن یاب ها و مربیان در آنجا حاضر هستند تا از نزدیک بازی شما را مشاهده و درباره ی انتقال شما به تیم هایشان تصمیم های دقیق تری بگیرند. شما در آنجا بازی هایی رو در رو  را با دیگر شرکت کننده ها انجام خواهید داد و آمار و عملکرد های شما به دقت مورد برسی قرار می گیرند. این اعداد آینده شما را در جایگاهتان در  Draft  معلوم خواهد کرد. ادامه توضیحات بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید . برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

سفارش توسط داش حامد

 

محمــــــــــــد بازدید : 3366 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

 

 


محمــــــــــــد بازدید : 1082 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

 

با گسترش روزافزون استفاده از انواع دستگاه های کامپیوتری مانند پی سی ها ، نوت بوک و لپ تاپ ها و گوشی های موبایل ، هر روز اهمیت حفظ حریم خصوصی جلوه جدیدتری می یابد. دیگر نمیتوانید از داده های دیجیتال خود به همین راحتی چشم پوشی کنید و آنها را بدون حفاظت رها سازید. مطمئنا یکی از روش های حفظ حریم خصوصی و داده های دیجیتال ، رمزنگاری و حفاظت آنها از دسترسی دیگران است. ولی حال به این مسئله فکر کنید که بخواهید داد های دیجیتال خود یا به زبان ساده تر ، فایل های شخصی و مهم خود را نابود سازید. همانطور که میدانید روش های بسیاری برای بازیابی اطلاعات وجود دارد و نمیتوان به گزینه حذف ویندوزها اکتفا کرد و اگر میخواهید واقعا فایلی به طور کامل حذف شود ، باید فکری اساسی کنید.

Data Sweeper Pro نرم افزاری است که با روش shred دادها یا همان فایل های شما را به طور کل نابود می کند. برای این نابودی ، نمیتوان از واژه "حذف" فایل ها استفاده کرد ، زیرا که Data Sweeper Pro داده درخواستی شما را ضمن اینکه به چندین پاره جدا از هم تبدیل میکند تا غیرقابل خوانایی و در نتیجه بازیابی و استفاده شود ، آن را با داده های تصادفی جایگزین میکند تا به طور کل از حافظه نهان هارد دیسک نیز از بین رود. البته این جایگزینی به این معنی نیست که به هارد دیسک شما فضایی افزوده می شود ، بلکه این جایگزینی صرفا در پشت صحنه سیستم و همان محلی که امکان بازیابی فایل ها را به نرم افزارهای بازیابی اطلاعات میدهد ، انجام می شود تا این امکان نیز از بین رود.

این نرم افزار علاوه بر اینکه میتواند در نابود سازی اطلاعات مهمی مانند داده های شخصی ، بانکی و اداری را به شما میدهد ، در زمان فروش قطعات سخت افزاری میتواند کمک حال شما باشد تا قطعه ای مانند هارد دیسک را به طور کل از اطلاعات خودتان خالی کرده و سپس به فرد دیگری بسپارید تا در صورت تلاش آن فرد برای رسیدن به اطلاعات قبلی ، جز ناکامی برای وی وجود نیاید. به طور کل این نرم افزار میتواند با پاره پاره کردن و خشک کردن اطلاعات ، دسترسی هرکسی حتی خودتان با آن اطلاعات را از بین ببرد. 

 

 

محمــــــــــــد بازدید : 1295 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

 

 BitDefender Total Security 2013 نام بسته امنیتی و آنتی ویروسی پرقدرت، جهت حل تمامی مشکلات امنیتی در محیط اینترنت و غیر اینترنت می باشد. این مجموعه رایانه شما را در مقابل هرگونه آلودگی مانند : ویروس ، نرم افزار های جاسوسی ، اسپم و.... محافظت می کند. در قسمت محافظت اینترنتی یا Internet Security این بسته،ابزارهای فراوانی تعبیه شده است که هر کدام از آنها در برقراری امنیت سیستم تاثیر به سزایی دارند و در ادامه به آن ها اشاره می شود.

 

همچنین این نرم افزار مجهز به دو بخش شناسایی فعال و مجازی بر پایه سیستم Cloud برای توقف تهدیدهای الکترونیکی که باعث از دست رفتن سایر نرم افزارها می گردد می باشد. جلوگیری از سرقت ID شما ، حفاظت در شبکه های اجتماعی و فایروال دو طرفه بخشی از ویژگی های نرم افزار Total Security 2013 می باشد.

ویژگی Bitdefender Safepay تمامی صفحات بانکی شما را در یک مرورگر امن به اجرا در می آورد تا از دسترسی هکرها به اطلاعات حساب شما جلوگیری کند.

Security Widget شما را قادر می سازد تا تمامی رویدادهای امنیتی خود را تحت کنترل داشته باشید، همچنین شما می توانید با قابلیت drag-and-drop فولدر های خود را جهت اسکن در این ویجت قرار دهید.

USB Immunizer نیز برای مصونیت فلش شما از انواع ویروس ها طراحی گردیده و نگرانی شما در مورد آلوده بودن فلش شما یا دوستانتان را برطرف می کند.

 

 

 

 

 

محمــــــــــــد بازدید : 849 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)
این بار در سایت یاس دانلود  بازی بسیار زیبا و دیدنی Darkness Rush: Saving Princess مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. دراین بازی می بایست پرنسس داستان را از چنگ اهریمن نجات دهید. برای رسیدن به پرنسس می بایست مراحل خطرناک و دشواری را پشت سر بگذارید. برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل iOS 3.1.3 و بالاتر می باشید امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

محمــــــــــــد بازدید : 918 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

 دانلود UEFA Euro 2012 Spain vs Italy HD 720p مسابقه فوتبال اسپانیا و ایتالیا جام ملت های اروپا

 

|   مسابقه فوتبال جام ملت های اروپا- فینال - اسپانیا و ایتالیا - 01.07.2012 با کیفیت HD 720p |

|  گل های بازی + مراسم اهدای جام + خلاصه بازی + بازی به صورت کامل با کیفیت HD 720p   |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

فینال جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ مسابقه فوتبالی بود که در ۱ ژانویه ۲۰۱۲ برای تعیین قهرمان جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲، بین دو تیم اسپانیا و ایتالیا با حضور ۶۴ هزار نفر در ورزشگاه ملی المپیسکی شهر کی‌یف اوکراین و به قضاوت پدرو پروئنکا از پرتغال برگزار شد. اسپانیا توانست با نتیجه چهار بر صفر ایتالیا را شکست داده و از عنوان قهرمانی خود در جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۸ که با نتیجه یک بر صفر آلمان را شکست داده بود دفاع کند.چنین نتیجه‌ای در بازی‌های فینال مسابقات فوتبال قهرمانی ملت‌های اروپا بی سابقه بود.اسپانیا با این قهرمانی اولین تیم در اروپا شد که دو بار پیاپی قهرمان اروپا گردیده و همچنین اولین تیم در سطح بین‌المللی است که پس از فتح جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۸ و قهرمانی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰، سومین جام پیاپی را نیز نصیب خود کند                                                                                                      

 

 

محمــــــــــــد بازدید : 1381 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

در حال حاضر کمپانی روسی کاسپراسکای یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان نرم افزار های امنیتی در جهان محسوب می شود، و آنتی ویروس Kaspersky تولید شده توسط این شرکت، یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های دنیا برای از بین بردن ویروس ها، کرم ها، جاسوس افزار ها و دیگر فعالیت های مخرب می باشد. اما در حالتی که آلودگی بیش از حد سیستم موجب تخریب ویندوز شده و قادر به استفاده از ویندوز نیستید قطعأ کاری از دست آنتی ویروسی که درون ویندوز نصب کرده اید نیز برنخواهد آمد. در چنین شرایطی استفاده از یک دیسک نجات امری کاملأ معقول است. کاسپراسکای نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده آنتی ویروس چنین دیسکی را به منظور بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده، ارائه می کند. Kaspersky Rescue Disk به خوبی می تواند مشکلات سیستم شما را در حالتی که به ویندوز دسترسی ندارید برطرف سازد. یکی از ویژگی های کلیدی این دیسک در اسکن اطلاعات و پاکسازی هوشمند فایل های اجرایی بدون آسیب دیدن و یا حذف آنها است. همچنین برخلاف دیگر دیسک های مشابه، می توانید نسخه ای از آن را بر روی حافظه فلش خود داشته باشید و الزامأ نیازی به رایت دیسک نمی باشد.

محمــــــــــــد بازدید : 1071 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید، اما نصب آنتی ویروس برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم به ویروس ها مناسب است ولی اکثر آنتی ویروس ها برای تمیز کردن یک سیستم آلوده به ویروس خوب عمل نمی کنند.
از این رو این شرکت نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده انتی ویروس، دیسک نجاتی را به منظور بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده به ویروس، ارائه کرده است. بعضی از ویروس ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد، در چنین مواردی که معمولا فایل Log بوت سیستم شما توسط ویروس پاک شده یا به دلایلی رایانه شما قادر به شناسایی آن نمی باشد، بهتر است به جای نصب مجدد سیستم عامل ابتدا سیستم را از ویروس ها و فایل های آلوده پاکسازی نمود، و حال که دیگر سیستم قادر به شناسایی سیستم عامل نمی باشد، راه حل موجود استفاده از دیسک نجات Avira Antivir Rescue System می باشد که با امکان بوت شدن، این توانایی را به شما می دهد که سیستم را از روی این سی دی راه اندازی نموده و رایانه خود را از ویروس های مختلف پاکسازی نمایید.

محمــــــــــــد بازدید : 1001 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

 

آپدیت آفلاین کاسپرسکی آنتی ویروس و کاسپرسکی اینترنت سکیوریتی

برای فراهم آوردن امنیت برای رایانه های شخصی شرکت های معتبر نرم افزاری دائما در حال تلاش برای تولید و عرضه ی بهترین نرم افزارهای امنیتی هستند و آنها را در اختیار این کاربران قرار می دهند تا با نصب آنها دیگر نگرانی از بابت نفوذ هکر ها و امنیت در گشت و گذار در اینترنت نداشته باشند. البته همانطور که می دانید تنها نصب آنتی ویروس کافی نیست. آنتی ویروس ما برای شناسایی جدیدترین ویروس ها می بایست دائما به روز شود. با داشتن این فایل ها می توانید خیلی راحت با چند کلیک ساده و بدون نیاز به اتصال به اینترنت آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید.

تعداد صفحات : 43

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تخفیف بهترین هتل مشهد
  • دانلود آهنگ و موزیک ویدئو روز
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید آسان | فروشگاه اینترنتی
  • بزرگترین سایت موزیک ایران
  • فروشگاه هاردی | خرید اینترنتی ارزان قیمت
  • دانلود كلیپ جدید
  • میهن دانلود
  • گالری عكس
  • دانلود آهنگ و موزیک ویدئو روز
  • ((بهترين محصولات پزشکي))
  • .:::شادی و خنده:::.
  • فرا تر از آنچه که بی اندیشید
  • بهترین سایت دانلود
  • خرید
  • دادانلود کردن بازی اندروید
  • پی سی فا|مرجع آموزش کامپیوتر
  • بیتا دانلود | دانلود آهنگ و نرم افزار
  • &&‎&‎ بروزترين مرجع دانلود‎ ‎&&&
  • قلق | تمامي ترفندهاي تكنولوژي
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ‎ Youtube
  • آموزش های کسب درآمد عالی
  • سجاد دیزاینر
  • تبادل لینک اتوماتیک و رایگان
  • اس ام اس جدید
  • اس ام اس
  • اس ام اس
  • مرکزچاپ دیجیتال سپهر
  • مجله اینترنتی راویــان
  • بزرگترین سایت آموزش تخصصی رابطه جنسی به متأهلین
  • funny
  • هر چی که بخوای...(به خصوص ترول)
  • /---troll/----
  • ***bia2fars***
  • طراحی حرفه ای وب سایت
  • سایت تفریحی و سرگرمی دریا فان
  • تبادل لینک رایگان
  • بزرگترين سايت طرفداران نانسي عجرم7
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • خرید کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • جدیدترین وبروزترین ها
  • آکورد های گیتار
  • پروژه 98
  • شجره طیبه صالحین
  • +*عكسدونـــي*+
  • ღعكـســــــدونيღ
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • جک و لطیفه و اس ام اس
  • مرجع تخصصی بروزترین عکس های نت
  • بزرگتــــــرين بانــــــک اس ام اس در کشــــــور
  • شغل آنلاین ، شاغلان
  • wwe game
  • خرید vpn
  • کرک-قالب-پسورد nod32
  • کانتز باز
  • دانلود نرم افزار های بروز دنیا
  • ورود ممنوع
  • .::دنیای ورزش::.
  • تبادل لینک اتوماتیک و رایگان
  • تبادل لینک اتوماتیک و رایگان
  • تبادل لینک اتوماتیک و رایگان
  • وبسایت تفریحی و سرگرمی تفریح سرا
  • فروشگاه سایت آگهی دان
  • تبادل لینک اتوماتیک و رایگان
  • تبلیغات و نیازمندی های آگهی دان
  • کارت شارژ
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک
  • ▒▓█▓▒ سایت داش امین ▒▓█▓▒
  • بزرگ ترين سايت تفريحيه اسنايتر
  • تبادل لینک رایگان
  • آگهی رایگان
  • تبادل لینک
  • درج تبلیغات رایگان
  • انجمن علمی دانشجوایان و اساتید
  • آگهی رایگان
  • پرتال جامع دانشجویان
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک اتوماتیک و رایگان
  • تبادل لینک
  • فروشگاه اینترنتی شاپ سیتی
  • تور دبی
  • بچه دانشجو ! داروسازی مشهد
  • تبادل لینک
  • سکریپت
  • عکس
  • اس ام اس | sms
  • دانلود کلیپ
  • هاست
  • تبادل لینک هوشمند
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک هوشمند
  • چت روم فارسی ققنوس
  • اس ام اس عاشقانه
  • تبادل لینک رایگان و خودکار &افزایش رتبه در گوگل و الکسا &افزایش بازدید&افزایش پیج رنک &افزایش آمار
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • فارسی دانلود
  • فون عروس و داماد
  • کسب درآمد
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک هوشمند
  • افزایش بازدید
  • لینک پارس
  • فروشگاه اینترنتی
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    برای ظهور مولایمان چند صلوات میفرستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 223
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 239
  • بازدید امروز : 702
  • باردید دیروز : 1,040
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 4,308
  • بازدید ماه : 13,298
  • بازدید سال : 130,061
  • بازدید کلی : 4,046,552
  • امکانات سایت
      اوقات شرعي

    قرآن آنلاین

    فال حافظبازی آنلایناستخاره آنلاینتعبیر خواب